6 Ağustos 2012 Pazartesi

Bir Şarkı=Bir Rüya


Yeni dünya keşfettim, rengarenk yağmurların yağdığı gün.
Üstümde piyamalarım, narçiçeği. Ojelerim yok bu defa, kısa tırnaklı ellerim.
Ayıcıklı ponponlu papuçlarım ayağımda.
Yüzüm daha parlak, daha pürüzsüz.
Elimde kahvem, Teoman eşliğinde yürüyorum nereye gittiğimi bilmeden.
Aslında tüm yollar ezberimde. Teoman hafızamı bulanıklaştırıyor.
 Her adımda daha da gülüyorum. Etrafımdan insanlar geçiyor onlarda gülüyorlar bana.
 Alay ediyorlar halimle, belki de küçümsüyorlar, umursamıyorum.
Kahkahayla gülüyorum inadına.
Rengarenk yağmur devam ediyor yağmaya, mor dağlarım ıslanıyor, mis gibi kokuyor toprak.
Güneş açıyor ardından 7 renk.
 Bir çoban ıslığı duyuyorum, bir fren sesi...
Araba geçiyor içimden.
Hızla yükseliyorum.
Tüm sevdiklerimi görüyorum toz pembeler.
El sallıyorum mor dağlarıma ve ağzımda yarım yamalak kelimeler dökülüyor.
Sonra kalkıp elimi yüzümü yıkıyorum işte...

1 yorum:

  1. Merhabalar
    Öncelikle teşekkür ediyorum, takipte kal lütfen :) Elbette özgecim bende seni izlemedeyim :)

    YanıtlaSil